vineri, 7 noiembrie 2014

Replici de Oscar, categoria sub 7 ani (1)

1. DE-A MIMA
Joc mima cu un puşti de 4 ani jumate. Trebuie să imităm activităţi din parc, avem o listă. Dar pe ăsta micu îl apucă creativitatea. Aleargă cu mâinile întinse, bate din picior, se mai rostogoleşte pe jos. Mă strădui să ghicesc.
- Trotinetă ?
- NU!
- Bicicletă?
- NU!
- Skateboard?
-NU! (are o satisfacţie malefică să tot zică nu)
- Fotbal?
Nu nu şi iar nu. Epuizez lista. Încerc să improvizez:
- Joci fotbal şi te prefaci că eşti faultat?
- NU!
Într-un final mă dau bătută. Îl rog să-mi spună ce făcea. Cu mare mândrie, îmi declară:
- Mă dădeam cu trotineta pe tobogan!!


Mai târziu, tot el, pe covor, se tăvăleşte, se rostogoleşte, bate din picioare, dă să plângă. Iar nu reuşesc să ghicesc. Se ridică, savurându-şi victoria:
- O rugam pe mami să-mi cumpere o jucărie!

2. DE-A MUZICA
 Omuleţul albastru şi inima obeză

Al doilea copil, şase ani şi-un pic. Lecţia despre instrumente muzicale. Moare de râs pe măsură ce eu citesc numele instrumentelor în franceză şi imit muzicienii şi sunetele instrumentelor. La un moment dat, dispare pliat sub masă.
- Ce faci acolo?
- Nu-s aici! Am fugit cu o artistă!


* Imaginea din stânga face parte dintr-un proiect mai vechi. Vom scrie în curând mai multe detalii despre acesta, dar până atunci puteţi da un click pe descrierea imaginii pentru un preview.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsaţi aici aclamaţii şi reclamaţii, după caz.