sâmbătă, 25 octombrie 2014

Nu! Nimic! Niciodată!

Cel mai pitic elev al meu are 3 ani fix iar cuvintele lui preferate sunt NU, NIMIC şi NICIODATĂ. Scopul meu e să-l învăţ un cuvânt două în franceză. Măcar să zică NON, RIEN, JAMAIS de acum încolo.
- Vrei să colorăm?
- NU!
- Vrei să ne jucăm cu maşinuţele?
- NIMIC!
- Vrei să facem o măscuţă de leu?
- NICIODATĂ!
Îl ignor şi mă apuc singură de mască. Stă ce stă şi mă trezesc cu el lângă mine, îmi smulge mustăţile leului din mână.
- Eu lipesc!
- Bine!
Lipeşte ce lipeşte, şi repetă foarte concentrat: des moustaches vertes, un nez rose, colle ici, comme ci, bravo!
(10 minute mai târziu)
- Gata masca! Vrei să o porţi?
- Nu! Nimic! Niciodată!
Îmi scoate toate creioanele din cutie şi pe urmă mă ajută să le pun la loc.

În total 15 minute de glorie! Având în vedere că săptămâna trecută a vrut să mă calce cu tractorul, declar ziua de azi o victorie. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsaţi aici aclamaţii şi reclamaţii, după caz.